Het is een beetje zoals een schilder die vergeet zijn eigen huis te schilderen. Of een schoenmaker die op afgetrapte sneakers loopt. Door de waan van de dag en de drukte met het werk voor klanten, vergeet je soms kritisch naar jezelf te kijken. Het afgelopen jaar dachten we intern weer eens goed na over wie we zijn en waar we goed in zijn. We zetten een scherpe strategie op papier. Op basis daarvan ging 10uur aan de slag met een nieuwe, frisse huisstijl. Nedbase verwerkte dat design in een fraaie nieuwe website.

Ja, ‘Communicatie’ is eraf gevallen in onze merknaam. Maar wees gerust: communicatie blijft ons vakgebied. Onze werkwijze blijft hetzelfde. We bieden origineel denkwerk, krachtig advies en enthousiaste inzet. Met passie voor het communicatievak én liefde voor Zeeland! Waarvoor je bij ons moet zijn? Strategie, omgevingscommunicatie, participatie en verandermanagement. Dat doen we zowel op projectbasis vanuit kantoor, als interim bij de klant. Het enige wat veranderd is, is ons jasje. En dat zit als gegoten!