VPRA

Magazine vol vertrouwen

Rabobank Oosterschelde realiseerde de afgelopen vijf jaar veel: ze verstrekte leningen en hypotheken, keerde rente over spaargeld uit aan particulieren en bedrijven en ondersteunde meerdere leefbaarheidsprojecten. Een financieel gezonde bank, ondanks de moeilijke economische periode. Dit alles wilde de bank graag terugzien in de glossy ‘Onze bank’.

 

Het magazine ‘Onze bank’ is een soort verkort jaarverslag van de afgelopen vijf jaar. Door het hele blad verspreid staan de resultaten van de bank weergegeven. De cijfers laten zien dat de bank het ondanks de crisis goed heeft gedaan. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst. De bank deed dat natuurlijk niet alleen, maar samen met haar klanten en medewerkers. Die komen daarom volop aan het woord. Zo vertellen gezinsleden over hun nieuwbouwhuis met passende hypotheek en geeft een ondernemer een inkijkje in de risico’s van ondernemen en de verzekeringen die daarbij passen. Ook hebben alle medewerkers van de bank en de ambassadeurs per werkgebied een plek in de brochure. Tot slot komen de sponsor- en donatieprojecten aan bod, want investeren in het werkgebied hoort bij een gezonde bank.

 

Stijlvolle en stoere brochure

Lievens Communicatie coördineerde de werkzaamheden voor de brochure met als doel binding creëren tussen de bank en haar klanten. De brochure is daarom verzonden naar alle klanten en de ledenraadsleden van de bank. Qua uitstraling is gekozen voor grote foto’s en korte, pakkende tekstblokken, gedrukt op mooi glossy papier! Het is een stijlvol, stoer en prettig leesbaar magazine geworden. Met dank aan onze partners in deze: MarjolijnBvl, Kentin Photography, Sky Pictures, Limit Fotografie en 10uur!

 

Bekijk het magazine: Rabobank Oosterschelde, Onze bank.

 


0 Reacties

Plaats uw reactie